21 komentářů: „Kontakt

  • 20. 9. 2023 (14:34)
    Trvalý odkaz

    Vážený pane

    Narazil jsem na jednu iniciativu (spolek) která by mohla být také nějak prospěšná – tedy by se mohla nějak využívat k podobným cílům jako je i Jungmanova akademie. Její vznik je motivován stimulací rozvoje naprůměrně nadaných dětí zřejmě bez jiných záměrů.:
    https://or.justice.cz/ias/content/download?id=1633c9028e764d1d9677ad95eb55c1ff
    https://svetvzdelani.cz/

    Nevím zda a jaké informace o tomto spolku máte, ale jsem toho názoru že by se minimálně mělo o této iniciativě vědět, případně ji i využít k podobným cílům jako je JA.

    Reagovat
  • 11. 7. 2023 (9:57)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den p.Hample, jsem váš čtenář a musím říct že jste přínosem obohacením pohledů na sociologi atd.Oceňuji veškéré vaše pohledy i ty se kterýma nesouhlasím.
    K 11/9 k pádu dvojčat mě zaujala jedna věc.Možna jste ji zaregistroval nevím.
    Věže byly 415 m vysoké padali prý méně než deset sekund.Pokud je to pravda pak na ní působila jen gravitace.Tedy volný pád cca 10g.Kdyby neponičené patra kladly odpor protisílu při hroucení pak by odečítali tu gravitaci a tím pádem by se kolaps prodlužoval jenže neprodloužil se.Takže padajici věže museli zažít volný pád a cítit téměř stav beztíže jako parašutista bez padáku.
    Jestliže nepoškožené patra nekladly odpor pak tu něco nehraje.
    To je za mne nejvetsi zahada 11/9.
    Reagovat není třeba je to jen úvaha.

    Reagovat
    • 11. 7. 2023 (11:31)
      Trvalý odkaz

      Děkuji za psaní, pane Gondo. Obávám se, ale že nejde jen o Dvojčata, ale o základní myšlenkové postupy. Můžete-li si to dovolit, rozhodně doporučuji svůj kurz racionálního myšlení. Nebo počkat, až to napíšu jako knížku.

      Chyba, které se dopouštíte, spočívá v tom, že vezmete izolovaný fakt a předložíte ho způsobem, který způsobí, že mozek zaplaví vlna emocí. Jakmile jsme zaplaveni emocemi, jsme zároveň zbaveni možnosti používat důkladné analytické myšlení a děláme rychlé soudy, které jsou velmi často nesprávné.

      Ve skutečnosti ani jeden z nás dvou neví, jak dlouho Dvojčata padala. Ani jeden z nás dvou nemůže vědět, jaká doba pádu je “normální”, protože nemáme více takových událostí, abychom mohli srovnávat. A už vůbec nedokážeme říct, jakou teorii to potvrzuje nebo vyvrací. A dělat z faktů závěr – to je docela obyčejná logická chyba.

      Pokud jsme ale u vstupních hypotéz, doporučuji tu, kterou jsem navrhl už před časem – všechny ty fámy o tom, že Dvojčata nemohla spadnout nárazem letadel, vypouští americká tajná služba, aby zakryla skutečný průšvih, který se tam prokazatelně stal a je dobře zdokumentován. Jen se o něm málo píše v novinách.

      Reagovat
      • 12. 7. 2023 (20:01)
        Trvalý odkaz

        Opět dobrý den,
        já s Vámi v podstatě souhlasím. Možná až na ten čas spadnutí který plus mínus mainstream sám uvedl a nikdo ho nezpochybnoval co vím.
        Můj izolovaný fakt by to mohl být, ale pro výpočet toho volného pádu není více konstant že čas gravitace a rychlost.

        Když budovy padaly tak hodně materiálu odpadavalo do stran tedy spodní patra co držely celou budovu se odlehčovaly.V určitém momentu tak spodní patra čelili mnohem méně než před kolapsem přesto zbytek co padal je drtil dál se stejným zrychlením skoro bez odporu.
        Mohl bych se zeptat co tedy kolaps zastavilo? Zem která je vyvinula odpor asi tak obrovsky kolaps ne zpomalil ale zastavil na pár metrech.Tedy odpor proti gravitaci kolabujicí budově zafungoval.

        Musel to bejt majstrštyk budovu navrhnou tak blbě aby se při porušení pár páter zhroutila volným pádem.

        Reagovat
        • 12. 7. 2023 (21:54)
          Trvalý odkaz

          Dnes jsem na to reagoval v glosách. Když se hmota v reálu zachovala jinak, než předpokládala teorie, pak to znamená, že teorie byla chybná. Není o čem diskutovat.

          Reagovat
  • 22. 6. 2023 (21:06)
    Trvalý odkaz

    Musím tu být teď.,
    V tomto městě, kde je válka…
    Zásoba síly vyčerpala téměř celý,
    Té, kterou mi Bůh dal.

    Musím zachránit děti.,
    Z nacistických min a raket,
    Aby mohly dále růst,
    Tam, kde zlo není.

    Bojím se být v hledáčku nepřítele.,
    Na rodinu vzpomínám…
    A nadávám si, že jsem slabá.,
    A je to pro mě těžké.

    Ale k hrudi přitisknutý kříž,
    Za zády ucítil chvění,
    Naděje je vždy,
    A Pán síly ještě dá.

    To je můj cíl.,
    A teď jsem slabá.,
    Modlím se a říkám si: věř!
    A Vítězný přijde hodina

    [url=https://svos.pro] Ochraňme zemi-ochraňme naše děti-naši budoucnost [/url]

    Reagovat
  • 4. 5. 2022 (17:27)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den, pane doktore.

    Také Vás dojímají ony billboardy o tom, že za Babiše bylo líp?

    Budu stručný a zdrženlivý.

    Lidé by neměli podléhat emocím, ale raději se občas pozastavit v běhu a (opět) nenaběhnout. A měli by konečně začít skutečně myslet. A opírat se o fakta a o probíhající cvrkot u nás i v zahraničí se více zajímat. Doba je jaká je a říká se, že národ si zaslouží takovou vládu, … Mně třeba se nelíbí předmětný vůdčí text na oněch billboardech. Připadá mi jaksi laciný a prosťoučký, byť u řady lidí nepochybně vyvolá kýženou odezvu. Pro mě zůstává pan Babiš funkcionářem prounijním, proeurovským a proaliančním. A navíc se nemohu zbavit dojmu. že prošel Aspen institutem. To je pro mne velmi důležité. Takže ano, budou volby a do té doby se může přihodit ledasco. Že by příprava (v něčí režii)? Nemyslím si totiž, že pan expremiér se svými příznivci se takto POUZE pokoušejí chopit se příležitosti. Kdyby šlo jen o to, že vytloukat klín klínem je k ničemu … Jinak děkuju moc za Cestu z nevolnictví. Smekám …

    Reagovat
  • 24. 4. 2022 (22:03)
    Trvalý odkaz

    Dobrý večer pane doktore. Mohu se prosím zeptat, co Vás motivuje k tomu, abyste nehorázným způsobem popíral banální fakta? Jste popírač? Můžete prosím metodou “evidence based science” dokázat níže uvedená tvrzení?

    Předem děkuji Michal Prosek

    “ Covid je častější příčinou úmrtí než jakýkoliv druh rakoviny, zvyšuje celkovou úmrtnost asi o desetinu a pochopitelně taky zkracuje věk dožití.”

    Reagovat
    • 25. 4. 2022 (0:29)
      Trvalý odkaz

      Běžně dostupná statistická data. Tedy data Úřadu zdravotnických informací (tam jsou údaje z listů o ohledání zemřelého) a statistiky a Českého statistického úřadu (celková úmrtnost). Oba zdroje poskytují stejný obraz, byť každý z jiného úhlu.

      Je to nepohodlné? No tak si říkejte, že všechny statistiky jsou zfalšované. Jestli se pak budete cítit lépe, proč ne.

      Reagovat
      • 25. 4. 2022 (5:41)
        Trvalý odkaz

        Je mi to velice líto. Rozhodně mi nejde o moje pohodlí, ale o pravdu. Ale data, která uvádíte nejsou ve Vámi zmiňovaných statistických databázích uvedena. Opakovaně a důkladně jsem je studoval. Můžete mi prosím případně doporučit jiné relevantní zdroje? Děkuji

        Reagovat
        • 25. 4. 2022 (8:26)
          Trvalý odkaz

          Celkové počty zemřelých jsou zde: https://www.czso.cz/csu/czso/obypz_cr

          Covidová data pocházející z ÚZISu jsou zde: https://www.worldometers.info/coronavirus/country/czech-republic/

          Můžete provést kontrolu a podívat se, o kolik narostla úmrtnost proti předcovidovým rokům. Samozřejmě tam jsou denní výkyvy, ale v průměru uvidíte, že ta data sedí.

          Mimochodem, dohledání těch zdrojů mi netrvalo déle než dvě minuty, takže vaše prohlášení, že jste je “opakovaně a důkladně studoval” není jen nepravdivé, ale směšné. Mrzí mě, že musíme absolvovat diskuzi vedenou tímto stylem. Je to ztráta času pro obě strany i pro čtenáře.

          Reagovat
          • 13. 10. 2022 (10:35)
            Trvalý odkaz

            Dobrý den pane doktore ,
            Vaše kniha prolomení hradeb 2
            je pro mě jako světlo na konci tunelu ( tedy její kapitola “Udělejte si sami” s 19 doporučeními do budoucna). Bohužel ani jeden z mých přátel a co hůře ani mé děti nemají zájem “číst Hampla”. Takže mě je 70, já už to v klidu dožiji a “jich” a jejich budoucnosti mi je moc líto.

  • 1. 1. 2022 (9:20)
    Trvalý odkaz

    Ještě ke covidu. Jmenuji se Jiří Šabrata, je mi 65 a jsem praktický pediatr. Jaká je tedy situace a jak se v ní orientovat? Koluje tu virus, ze kterého děti, mladiství a lidé bez rizikových faktorů nemusí mít strach. Můj nejmladší pacient s C19 bylo 6. nebo 7. denní miminko, které infekci prodělalo bez příznaků (bylo PCR C19 pozitivní), jeho maminka měla pár dní horečky, přitom, na moje doporučení, kojila a za pár dní byli oba dva v cajku. Pro seniory a pacienty s rizikem těžšího průběhu infekce EXISTUJE LÉČBA!!! Znovu opakuji, existuje léčebný postup. Pokud pacient, který patří do rizikové skupiny, nebo je pokročilejšího věku onemocní a je PCR C19 pozitivní, má nárok dostat CO NEJDŘÍVE monoklonální protilátky, které jsou dnes už i u nás v tabletové formě. (Tyto protilátky jsou jednotkou rychlého nasazení, pohybují se v krvi a střílí po všem, co se jen trochu podobá sarsu). Pokud se totiž virus dostane do plic, tam přechází do plicních buněk a tam se monoklonály nedostanou.
    To za prvé. Za druhé, aby pacientovi byla tzv. imunomodulátory posílena buněčná(!) imunita . Za třetí, aby byl (a lékařem upozorněn) dostatečně saturován vitamínem D, který přímo řídí imunitní reakce a aby byla zajištěna profylaxe proti embolii , pokud jsou pacienti starší a nebo mají trombofilii například Leidenskou mutaci. Z medicínského hlediska je to tak, jak jsem to popsal: algoritmus jednoduchý, jako dětská říkanka. Kdyby se vláda zaměřila v posledním roce na toto, vykašlala se na testování ve školách, tak spolu s DOBROVOLNÝM očkováním rizikových, by počet zemřelých přímo v DůSLEDKU onemocněním Covid 19 (pozor na statistiky!) dramaticky ubylo, ušetřily by se desítky miliard a nezuřila by tu vaxerská válka. Přeji všem dobré zdraví a pevné nervy v roce 2022. J.Š.

    Reagovat
    • 1. 1. 2022 (14:50)
      Trvalý odkaz

      Kéž byste měl pravdu, pane doktore. Obávám se ale, že statistika je prevít. Jasně, že většina lidí projde covidem bez úhony. A jasně, že většině ostatních pomůže posílení imunity. Jenže když máte desetitisíce nových nakažených denně, i to nepatrné procento, na které to nezabere, stačí k zahlcení jednotek intenzivní péče. Pak jim dáváte monoklonální látky (které stojí řádově tisícinásobek vakcíny) a některým to stejně nepomůže. A zbytečně umírají další lidé na úplně jiné diagnózy, protože jim přehlcené zdravotnictví nedokáže poskytnout dostatečnou péči.

      To je ten důvod, proč reakci na epidemii nemají řídit praktičtí lékaři, ale epidemiologové. Myslím skuteční epidemiologové – ne jako u nás, kde se za epidemiologa prohlašuje každý homeopatik.

      Reagovat
  • 23. 9. 2021 (8:49)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den,

    v červenci jste napsal toto:
    “Vítám tedy příležitost uvést to na pravdou míru. Očkovaní žádný dokument nepodepisují, a rozhodně není pravda, že by brali riziko na sebe.”

    Mám jiné informace. Můžete nějak doložit Vaše obecné a nekonkrétní tvrzení ? Nebo to vychází z nějakých faktických informací na “internetu” ?

    Děkuji
    Petr

    Reagovat
    • 23. 9. 2021 (11:37)
      Trvalý odkaz

      Moje tvrzení je naprosto jasné a naprosto konkrétní. Když se půjdete očkovat, tak po vás nikdo nebude chtít podepsat žádný papír. Co je na tom k nepochopení?

      Mohu to podpořit svědectvím vlastním a minimálně 20 lidí v mém okolí, kteří očkováni jsou a nikdo z nich nic nepodepisoval.

      Nicméně od té doby jsem provedl detailnější výzkum, a zjistil jsem, že některé nemocnice skutečně po určitou dobu dávaly papír k podpisu. Každá ho měla jiný, ale na žádném z nich nebere očkovaný na sebe žádné riziko.

      Reagovat
  • 8. 9. 2021 (21:33)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den pane doktore,
    musela bych zopakovat, vše co napsal pan Josef Matlas v komentáři. Přestávám se zajímat o vaše názory, nechápu, že jste si dovolil nazvat neočkované lidi idiotama. Přeji vám, aby vám očkování proti Covidu zaručilo očekávané zdraví. Zdraví
    Marie Vedrová

    Reagovat
  • 8. 8. 2021 (1:36)
    Trvalý odkaz

    Sputnik V vaccination has begun in Slovakia. The supplying of the Russian vaccine to the innate homeland was accompanied conclude a civic insinuation and led to the relinquishment of Prime Succour Igor Matovich and a realignment of the government. As a evolve, the state received the Russian vaccine, undeterred by the taking place that neither the European regulator nor the WHO has furthermore approved it.
    In neighboring Hungary, which approved the disesteem of Sputnik in February as the pre-eminent in Europe, more than 50% of the grown-up citizens has already been vaccinated; in Russia – a puny more than 10%. In Slovakia, five thousand people signed up toe in the face the Sputnik vaccination.
    as for the topic, it seems to me that the relevance will be known only after some time.. You can read another article on this point at this tie-in https://tabakh.zxcvg.site

    Reagovat
  • 3. 8. 2021 (15:32)
    Trvalý odkaz

    Dobrý den vážený pane,
    často souhlasím s vašimi názory na dění, něčím jste mě i obohatil, ale dnes, když jsem si přečetl, jak jste vstřícný k povinnému očkování a vůbec k očkování, tak jsem přímo padl do hlubokého údivu a vůbec mi to nejde dohromady s vámi. Je to takový rozpor, asi jsem vás dobře nepoznal. Jako kdyby ve vás byli dvě protichůdné osoby. Potom se mi to všechno pěkné od vás jakoby zatemňuje a již vás budu muset brát velmi opatrně. I dobré věci mi pak budou od vás málo věrohodné a budu čekat nějaký podtrh.
    S pozdravem Josef Matlas

    Reagovat
    • 3. 8. 2021 (15:40)
      Trvalý odkaz

      Víte, na takových rychlých odsudcích je zajímavá ta povrchnost. Roky jste obdivoval Viktora Orbána, roky jste byl nadšený nad jeho statečností. Nikdy jste nepochyboval, že chce pro svou zemi to nejlepší. Přišel covid a Viktor Orbán je nejnadšenějším očkovačem v Evropě. Vede v množství očkovaných, jako první v Evropě zavedl covidové pasy, jako první zavedl povinné očkování zdravotníků, připravuje dny očkování a školách atd.

      A vy mu nedáte ani pár minut přemýšlení, jestli by náhodou nemohl mít pravdu. A to jen proto, že na jakémsi podivném serveru s anonymním provozovatelem vyšla “zaručená” informace, že očkování je smrtící.

      Uvědomujete si, že příště Vám může kdokoliv nakukat cokoliv? K čemu je vlastně zájem o veřejné věci, když je tak snadné Vás ošálit?

      Reagovat
  • 17. 7. 2021 (18:32)
    Trvalý odkaz

    Přečetl jsem si produkt 11158 na EXAPRO a na kauzu Vrbětice mám snad trochu relevantní technický náhled.
    Nikdy jsem nebyl voják z povolání, ale přesto jsem získal nezanedbatelné vojenské technické vzdělání. Na VŠ jsem absolvoval předmět Munice včetně praktických cvičení a v rámci ZVS jsem nějaký čas fungoval jako pomocník pyrotechnika brigády. Získal jsem tak zkušenosti s vojenskou pyrotechnikou a především také se střelným prachem různého určení. Velmi dobře si pamatuji, jak na vzduchu hoří střelný prach z munice ráže 152mm – především pomalu, malý ale neuhasitený ohýnek se spoustou černého dýmu.
    Když jsem uviděl foto pořízené hasiči těsně před výbuchem prvního skladiště, tak jsem si uvědomil, že to vypadá naprosto stejně. Podle mého, tam někdo neodborně manipuloval s touto municí a tak to zapálil. Stačí když vám upadne plná nábojnice zápalkou na něco ostrého – hořící střelný prach je potom rozhozen do okolí. To už nikdo neuhasí, hromadný výbuch je potom jen otázkou času.

    Reagovat

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *